FNLI publiceert digitaal toegankelijk Jaaroverzicht 2016

FNLI publiceert digitaal toegankelijk Jaaroverzicht 2016

1 mei 2017


De FNLI heeft vandaag haar Jaaroverzicht 2016 gepubliceerd. Dit Jaaroverzicht laat de belangrijkste activiteiten en prestaties van de FNLI over het afgelopen jaar zien. Nieuw dit jaar is de digitale presentatie als onderdeel van de website.

Digitaal toegankelijk
Met dit format waarin de artikelen per werkgebied gebundeld zijn, hoopt de FNLI de lezer makkelijk en snel een overzicht te bieden van de meest belangrijke prestaties in het afgelopen jaar. De FNLI ontwikkelde haar Jaaroverzicht samen met communicatiebureau IN10.

Werkgebieden
In dit Jaaroverzicht bekijkt de gebruiker eerst een introductievideo met een voorwoord van FNLI-directeur Philip den Ouden, die per 1 juni met pensioen gaat en wordt opgevolgd door Marian Geluk. Vervolgens ziet de gebruiker de thema’s die het afgelopen jaar bij de FNLI speelden, gecategoriseerd onder zes overkoepelende werkgebieden van de FNLI: een open gesprek over voedsel, veiligheid & regelgeving, gezondheid, concurrentiekracht, verduurzaming en efficiënte ketens.

Overzicht over afgelopen jaar
In het jaaroverzicht komen grote projecten en evenementen, zoals het uitbrengen van het ‘Spreek Smakelijk’-rapport met premier Rutte of de lancering van dialoogplatform Nederland Voedselland aan bod. Ook leest u er over de voortgang die bij het Akkoord Verbetering Productsamenstelling is geboekt, over discussies met de NVWA, of de inspanningen van de FNLI en partners voor de Alliantie Verduurzaming Voedsel. Het Jaaroverzicht 2016 is via de homepage van FNLI.nl en deze link te bekijken.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde artikelen

Afscheid Philip den Ouden

2 juni 2017


Op 1 juni nam Philip den Ouden, na 13 jaar, officieel afscheid als directeur van de FNLI. In hartje Den Haag werd door velen uit de levensmiddelenindustrie bij zijn vertrek stilgestaan. Het stokje is nu officieel overgenomen door Marian Geluk, […]

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Bolletje Merk van het Jaar 2015

15 oktober 2015


Nutrilon wint FNLI award als merk met beste consumenteninformatie Het merk Bolletje is door de Nederlandse supermarktklant verkozen tot Merk van het Jaar 2015. Uit het consumentenonderzoek blijkt dat Bolletje het hoogst scoort op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. Op de […]

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Reclame Code Commissie stelt FNLI in gelijk in hoger beroep tegen Lidl-campagne

15 juni 2016


Het College van Beroep van de Reclame Code Commissie heeft de FNLI alsnog voor een belangrijk deel in het gelijk gesteld in de klachtprocedure tegen Lidls grootschalige vergelijkende reclamecampagne uit het najaar 2015. In deze campagne had Lidl haar producten […]

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn